Ni en Educació ni en Sanitat!

Ni en Educació ni en Sanitat!

dijous, 5 de novembre del 2009

[Cançó] Maria del Carme Girau: Bon amic



Bon Amic

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

Si algú la troba o la veu,
sabrà en mirar-la que és meua.
La vaig perdre no sé on,
i mai no he tornat a veure-la.

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

És com jo d'alta i d'ampla
i té el meu mateix parar.
Només a mi m'està bé.
Ningú més la pot usar.

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

Amic, si un dia la trobes,
si et plau, envia-me-la,
que per a viure en el món
jo la necessite tant!

Bon amic, bon amic...

http://ca.wikipedia.org/wiki/Maria_del_Carme_Girau

Àudios de Catalunya Ràdio

Canal de Vilaweb

3cat24.cat - Portada

amics de joan valls

Àngel Canet Català

Anotacions rizomàtiques

Articles de l'Avui

AULA ACOLLIDA IES LA SERRETA قسم الإستقبال 受欢迎的教室 ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ КЛАСС, WITAMY ,

Kaos en la Red - Països Catalans

Nationalia - Últimes notícies

Vent d Cabylia

Vilaweb - Notícies